wtorek, 2 września 2008

Ziołowe doniczki

Wylicytowane na allegro:) Białe ceramiczne doniczki z urokliwymi motywami i napisami. Tylko teraz tak się zastanawiam jakie będzie ich przeznaczenie, bo po otworzeniu paczki trochę się zdziwiłam, okazały się "słodkie" lecz malutkie. Tak jak mi się już kilka razy zdarzyło...zakupione pod wpływem chwili:) Zauroczona pięknym przedmiotem, nie doczytawszy opisu aukcji do końca, w tym wypadku informacji o wymiarach doniczek:). I tak czekałam na piękne donice w większym rozmiarze, z zamiarem posadzenia w nich kwiatów...no i teraz nie wiem czym by je wypełnić:) A może poprostu jakieś małe kaktusiki?
Mile widziane Wasze sugestie...






17 komentarzy:

  1. widząc pęczęk pietruszki - faktycznie są malutkie (chyba, ze to pietrucha gigant)...
    zupełnie nie mam pomysły na ich wykorzystanie, chociaż są piękne to fakt, a jako osłonki na tealighty nie będą za małe?? a moze jako naczynie do wykałaczek???
    można spróbować wysiać lawendę, lub inne ziółko i dopóki nie podrośnie niech sobie rośnie w tyci doniczkach... naprawdęnic więcej mi nie przychodzi do głowy...
    wysłałam Ci maila :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dziękuję za podrzucenie Twoich pomysłów.Świeczka tealight mieści się bez problemu.
    A ten pomysł z wysiewem ziółek spodobał mi się:)
    Odpisałam Ci na maila.

    Doniczki mają wysokość i średnicę otworu równą 7,5 cm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie one urokliwe,nawet gdyby puste miały stać,to warto mieć takie upiększacze w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaktusiki nie bardzo mi pasują do motywu ziołowego ale tea lightom mówię TAK!

    OdpowiedzUsuń
  5. A może wstawisz w nie zioła w kuchni? bazylia, tymianek, dostępne w malutkich doniczkach, chyba w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam napisać, że faktycznie są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczęta:) bardzo Wam dziękuję za milutkie komentarze!
    Kopciuszku miło, że do mnie zajrzałaś:)
    Festoon:))
    Decomarta:)...pomysł z ziołami jest super, tyle tylko że ja zioła kupuję w dużych doniczkach i przyznam, że nigdy nie widziałam w innej formie.
    ..............................
    Przed chwilą wsadziłam do nich tea lighty, postawiłam na drewnianym kuchennym parapecie i mam teraz "ziołowy nastrój". Dziękuję za podpowiedź, ja przyznaję że jakoś na to nie wpadłam:( Zawsze używam tych typowych, szklanych. No i teraz coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kaktusów bym nie wkładała. Nie pasują,a poza tym są jakieś takie "nieprzyjazne" ;) stawiam na ziółka i świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękniutkie!
    I wiesz, że robisz coraz piękniejsze kompozycje? Bardzo naturalne...

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze niezwykle :) A następnym razem radzę czytać opisy DO KOńCA, to rozczarowań nie będzie ;) chociaż... z drugiej strony.... pewnie byś nie kupiła, gdybyś doczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, dla mnie im mniejsze, tym ładniejsze :D
    Kaktsy rzeczywiście są małoprzyjazne i klimatyczne, ale zioła jak najbardziej, chociaż pomysł ze świczkami też bardzo dobry.

    P.S. I widzę, że ktoś tu polubił zdjęcia w plenerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Królewna,Joanna, Kamilcia, Charlotte miło mi, że te maciupkie doniczki się Wam podobają:)
    Kamilcia będę teraz wnikliwie czytać opisy:) A znając wymiary zapewne bym ich nie kupiła, ale teraz się z nich bardzo cieszę.

    Charlotte zdjęcia w plenerze od zawsze lubiłam. Wogóle lubię fotografować przyrodę, zwierzęta...
    A teraz wykorzystuję jeszcze kwitnące kwiaty no i zieloną trawkę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu, cieszę się, że pomysł z tealigtami Ci się spodobał :)))
    melduję, że koszyczek już dziś zakupiłam - jutro pojedzie do Ciebie :))
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu nie wiesz nawet jaka jestem Ci wdzięczna:)Czekam na dane potrzebne do sfinalizowania transakcji:))))
    No i mam nadzieję, że dzisiejsze spotkanie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesc.Doniczki przecudne!Ze wzgledu na male rozmiary chyba posialabym ziolka.Na kuchennym parapecie napewno beda sie prezentowac bosko.Inspirujace te twoje zdiecia.Czekam z niecierpliwoscia na nastepne:-)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu :)
    poszłoooooooooooo :))
    napisałam Ci maila :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuuudne! Allegro to skarbnica wszystkiego, trzeba się naszukać, ale jak widać - warto ;-) Piękne fotki. Pozdr., M.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję:)