środa, 24 września 2008

Madonna ...

...Stara niemiecka reprodukcja na drewnie, renesansowego włoskiego malarza -Fra Filippo Lippi.
Jak na wiek zachowana bardzo dobrze. Posiada zwykłe ślady czasu. Jak dla mnie jest piękna ...




...właśnie wróciłam z zakupów typowo spożywczych...Przed wyjściem jednak obiecałam sobie, że tylko żywność i nic więcej:) Ale moją uwagę przykuła ta oto druciana mydelniczka. Ten ptaszek tak mnie zachwycił, że nie umiałam sobie odmowić i do domu wróciłam z nowym łazienkowym przedmiotem:)


12 komentarzy:

  1. Fantastyczna ta mydelniczka!Też miewam postanowienia konkretnych zakupów ale w praktyce wychodzi inaczej...:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna mydelniczka! mnie też by ten ptaszek zauroczył. A Madonna wspaniała! Mnie się marzy ikona z prawdziwego zdarzenia, jednak cenowo nieosiągalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie rzeczy niezwykle urokliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam jak zobaczyłam mydelniczkę... muszę się pozbierac...

    OdpowiedzUsuń
  5. A, jeszcze - ramkę do reprodukcji sama malowałaś i zroziłaś spękania? Są bardzo ładne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się podobają:)
    Reprodukcja była oczywiście taka od początku, razem z ramką, nie robiłam nic przy niej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne niepowtarzalne okazy (-;
    Madonna - brak słów ... Skąd masz taki unikat???
    Mydelniczka - też zachwycająca.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Madonna jest przepiękna. A mydelniczka urocza, więc wcale mnie nie dziwi, że nie mogłaś jej się oprzeć...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miłe komentarze...
    Ivon reprodukcję kupiłam na allegro:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie u Ciebie ! Madonna mnie oczarowała , a mydelniczka ...urokliwa. Takie przedmioty tworzą klimat domu. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka fajna mydelniczka :))
    wcale się Madziu nie dziwię, że nie mogłaś się jej oprzeć...

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję:)