niedziela, 10 sierpnia 2008

Wieczorny relaks


...Relaks to nic innego jak stan fizycznego i psychicznego odprężenia.
Kąpiel może być świetnym odpoczynkiem po całym dniu, który można przygotować samemu.
Wykorzystując nieobecność dzieci i męża weekend poświęciłam tylko dla siebie...a co tam:)
Zakupy, kieliszek dobrego wina i właśnie wieczorna kąpiel przy świecach z dodatkiem soli grapefruitowej...
Wyszłam jak nowo narodzona.

A przy okazji mała odsłona jednej z moich łazienek:)







...Zanurz się w pachnącej wodzie i zapomnij na chwilę o problemach dnia codziennego...

3 komentarze:

  1. Oj Madziu ! jestem pod oooogromnym wrażeniem ;) Twoja łazienka jest po prostu cudna! zdecydowanie taka jaką lubię najbardziej;) sama jestem na etapie poszukiwania idealnych płytek, mam jedne na oku ale Twoje są cudne, czy mogłabyś zdradzić co to za firma i jaki to wzór? W takiej łazience mogłabym siedzieć przez 24h. Widzę że mieszkasz w domu, mam zatem do Ciebie jeszcze jedno pyanie (ponieważ tak jak mówiłam poszukuje idealnych rozwiązań do domu, który zamierzamy budować jeszcze w tym roku) - powiedz mi czy masz w domu okna drewniane czy plastikowe (ostatnio maja największa zmora), jestem w tym względzie zupełnie niezdecydowana, czy mogłabyś mi coś doradzić ??
    Ależ jestem oczarowana tą Twoją łazienką ;)) piękna, piękna po prostu cudna !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Keri...bardzo miłe te Twoje komentarze, dziękuję i cieszę się, że do mnie zaglądasz:)
    Jeżeli chodzi o płytki to szczerze mówiąc firmy już nie pamiętam, jedyne co pamiętam to to,że były na zamówienie. Ja z nich jestem bardzo zadowolona. Świetne do utrzymania w czystości.
    A co do okien to tak...
    Ja akurat mam plastikowe i POLECAM!!!Wszystkim polecam plastikowe:)Drewniane wiadomo trzeba malować co jakiś czas, a dla mnie jest WIELKI minus. Plastikowe szybko i łatwo się myje.
    Okna i rolety mam firmy Gealan, a okucia firmy Roto. Okna mają 7 lat i są w świetnym stanie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedz ;) szczerze Ci przyznam że też bardziej skłanaiam się do plastikowych, a tym bardziej mój mężuś. Co prawda drewniane mają swój urok ale plastiki też się ładnie prezentują noi są białe !!!! hehe
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję:)