wtorek, 20 stycznia 2009

Podziękowania...

...otrzymałam kilka miłych nagród (wyróżnień) za które chcę serdecznie podziękować.


1) Wyróżnienie - I love your blog (o nim pisałam już wcześniej i przekazałam dalej:) ale liczba osób, która to wyróżnienie mi przyznała powiększyła się troszeczkę więc wymieniam je wszystkie raz jeszcze:
Anne z Home Sweet Home, Alicja z Arte Ego,Ania z Kochanej ruderki,Marta z DecoMarta, Marcia z Moje pasje, Keri z Keri's Home, Ewa z Vanilla Decor, Sylwia z My shabby chic, Paula z Home my place.



2) Wyróżnienie - Blogger Heart.
Sercowe wyróżnienie otrzymałam od:
Ani z Kochanej ruderki, Marcia z Moje pasje, Ewa z Vanilla Decor, Sylwii z My shabby chic, Kamilcia z Takie tamubanie, Li z B&W.


3) Wyróżnienie - Kreativ Blogger.
Nagroda za kreatywność ..:))))) przyszła do mnie od:
Anne z Home Sweet Home, Kasandry z Mój dom - moja ostoja, Keri z Keri's Home, Li z B&W, Sylwii z My shabby chic.

Jeśli chodzi o te wyróżnienia...to się wyłamię:) Ciężko jest mi dokonać wyboru, codziennie odwiedzam wiele pięknych polskich blogów jak i zagranicznych...Chyba każda z Was owe wyróżnienia otrzymała, nie chcąc się powtarzać łańcuszek przerywam...:)

Mój blog otrzymał także "prestiżową" nagrodę przyznawaną przez innych blogowiczów :)))


Zostałam wyróżniona przez Sylwię z Inspiracje...dekoracje...wariacje. Bardzo dziękuję!

Tutaj też złamię zasady...postanowilam wybrać tylko jedną osobę...
Nagrodą "Uber amazing blog" wyróżniam blog Alicji z Arte Ego...
...Za piękne słowa o rzeczach zwyczajnych i niezwyczajnych, za ciepło które bije z jej postów, za piękne rzeczy , które tworzy....za czarodziejski klimat!

Za wszystkie wyróżnienia jeszcze raz dziękuję...
Jest mi bardzo miło, że u mnie gościcie:))) Liczba osób, która mnie odwiedza aż mnie przeraża:) ...w pozytywnym tego słowa znaczeniu....:)
Pozdrawiam Wszystkich gości!

Ps. Ostatnio trochę cicho w Rustic Home, jeśli chodzi o tematy typowo wnętrzarskie:)...ale jak dzieciaczki wyzdrowieją to do mojej dekoratorskiej pasji powrócę...

4 komentarze:

  1. Madziu bardzo Ci dziękuję:)))) Jest mi tym bardziej miło, że Twój blog należy do moch ulubionych - a być obdarowanym przez kogoś kogo darzymy sympatią to podwójna radość.
    Ostatnio - tak jak Twoje dzieciątka - nieco choruję, ale mam nadzieję, że już wkrótce nabiorę rozpędu:)))) a radość jaką wywołał u mnie Twój post jest dla mnie medykamentem:)
    Dużo zdrowia życzę Twoim pociechom, a Ciebie pozdrawiam serdecznie!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia dla dzieci,powracaj z nowymi pomysłami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Madziu :) Bardzo dziękuję za komentarz - zaczynałam się bać, że nikt nie wchodzi i nie wejdzie na mojego bloga. Co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że jakoś to wszystko się rozwinie. :)

    Mogę dodać Ci do linków? :)

    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:))) Z dziećmi już znacznie lepiej:)))

    Agutek:)Witam Cię u mnie serdecznie!
    Jasne, że możesz:)))
    Pozdrawiam Was i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję:)