poniedziałek, 26 października 2015

Autumn decoration and old wall cupboard...

Witam wszystkich po wyjątkowo długiej przerwie!
Przerwy w pisaniu bloga stają się coraz dłuższe i tym samym coraz trudniej jest mi tutaj wrócić. Różne rzeczy na to wpływają. Wychodzę z założenia, że najpierw obowiązki potem przyjemności:)
Nie ukrywam jednak, że brakowało mi "bycia" tutaj. Do opublikowania nowego postu zmobilizowały mnie też Wasze maile!..., za które ogromne dziękuję! Ostatni wpis z Wielkanocy wraz z naszą kurzą gromadką. Czas przeleciał nawet nie wiem kiedy i obudziłam się w połowie złotej jesieni...
W tym też czasie jeden z kurczaków "przemienił" się w dorosłego koguta, którego nazwaliśmy Beniu. Jest bardzo oswojony, natomiast jego pianie daje dużo do życzenia. Wkłada w to dużo wysiłku, ale nie wychodzi mu to najlepiej. Jednak nie przestaje i  ćwiczy wytrwale!




W między czasie, gdzieś pomiędzy sierpniem a wrześniem odnowiłam blat kuchennego stołu. Był już trochę podniszczony, wgniecenia od pisania.. w czasie posiłków można było sobie przypominać np. wzory matematyczne:)



Użyłam do tego niezastąpionej bejcy firmy Starwax - dąb rustykalny. Następnie wykonałam szlifierką przetarcia a całość zabezpieczyłam satynowym, bezbarwnym lakierem firmy Luxens.






Kuchenny regał i inne kuchenne kąty jesiennie "ubrane"...











Przeglądając OLX natknęłam się na starą, drewnianą szafkę. Prostą w formie, taką ludową. Cena bardzo niska, stan przyzwoity. Zdrowa, bez aktywnych drewnojadów. Wymagała jedynie odświeżenia. Całą oszlifowałam do surowego drewna i pomalowałam wyżej wymienioną bejcą...
Zawiśnie w łazience w starej chacie...






Uchwycone w ogrodzie...




To tyle na dzisiaj...
Pozdrawiam Was serdecznie!
Szczególnie tych, którzy czekali i pisali:)
Miłego tygodnia!
xoxo

Magda




21 komentarzy:

  1. Nareszcie Madziu , tak mi brakuje twoich wpisów na blogu częściej tu wpadaj , proszę. Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marzeno:) Dziękuję bardzo za ten komentarz...mam w planach bywać tu częściej:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Dobrze że już jesteś:) Pięknie u Ciebie, z przyjemnością obejrzałam Twoje wnętrza w klimatach które są mi bardzo bliskie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agato! Miło mi, że wpadłaś na chwilkę....Twój dom też jest w moich klimatach, ciepłych...domowych. Coraz mniej takich domów niestety. Dziękuję za te słowa!
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. I ja czekałam :) i nie zawiodłam się :)....
    ja co prawda nie przepadam za jesienią, ale w Twoim wydaniu jest taka spokojna, nostalgiczna i ciepła :))

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maminko ogromnie się cieszę! Dobrze wiedzieć, że te moje posty nie "idą" do szuflady:)....że ktoś tu jeszcze zagląda i znajduje czas, aby zostawić ślad po sobie. Dziękuję!
      Ps. Ja uwielbiam kolory jesieni. Ubolewam jednak nad zbyt krótkimi dniami, jedyny minus jesieni jak dla mnie.
      Przesyłam moc ciepłych, jesiennych pozdrowień

      Usuń
  4. Ileż nowości i pięknych zdjęć! Super! Ślicznie mieszkasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Ciepłe jesienne pozdrowienia przesyłam

      Usuń
  5. Ale się ucieszyłam na nowy wpis :) U Ciebie zawsze pięknie i piękne kadry, które można przewijać i przewijać... Pozdrowienia dla Benia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miły komentarz...a pozdrowienia oczywiście przekażę:) Fajnie Was "widzieć". Mam ochotę na więcej. Kolejny post już wkrótce:)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  6. Wspaniałe te jesienne dekoracje, bardzo w moim stylu! będę tu częściej zaglądać ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję polKo:) Zapraszam zatem i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Cudne klimaty. Zachwycam się :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak cudownie , jesiennie jest u Ciebie a Ty nam skąpisz tych cudownych zdjęc i tak żadko tu ostatnio wpadasz.Musisz kochana to zmienic ;) Szafka z olx jest boska.Ja tam też nie raz już wypatrzyłam niezłą perełkę.Cudowne są też dekoracje z małymi ,białymi dyńkami.Uwielbiam takie.Pozdrawiam serdecznie http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrianno:) Nie skąpię broń Boże!:)...tylko życie pędzi jak szalone a ja razem z nim, ale postanowiłam to zmienić i bywać tu częściej. Jeżeli chodzi o szafkę to jest ładna w swej prostocie:) ..zwykła szafka, za śmieszne pieniądze, odnowiona przez moje ręce i cieszy bardzo. Wisi już w starej chacie tylko zdjęć nie mam:) Białe dynie też uwielbiam.
      Ps. A Ty jesteś tak pomysłowa, że głowa boli:)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Jak pięknie u Ciebie! Pisz, dekoruj, fotografuj:))) Bo pięknie to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziękuję! ...za piękne słowa, które mobilizują mnie ogromnie do dalszego pisania, dekorowania i fotografowania:)))!!!
      Z ciepłymi pozdrowieniami
      Magda

      Usuń
  10. Teraz czas na wiosenne dekoracje, równie piękne... jeśli nie bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję:)