piątek, 25 marca 2016

Naturalne wielkanocne dekoracje.../ Natural Easter decoration

 Witam Was wiosennie!
"Bloguję" a raczej pojawiam się tutaj od święta do święta:) Jakoś nie może być inaczej, choć staram się bardzo. Co nie oznacza, że nie robię nic w temacie wnętrzarskim:) Robię cały czas , remontuję, odnawiam i ciągle coś zmieniam. Zdjęcia też robię:)...tylko gorzej z ich publikacją.
Może z wiosną choć ciut się zmieni w tym temacie. Niedawno skończyłam remont salonu łącznie z cyklinowaniem parkietu, także ostatnie dni spędzałam na doczyszczaniu domu z pyłu, który był wszędzie. Ledwo zdążyłam z ozdobami Wielkanocnymi, ale są ....proste, naturalne. Takie jakie lubię najbardziej.
Kilka ujęć z kuchni. Dominującymi kolorami jest żółty i zielony. Wyszło bardzo lekko i wiosennie. 



Ze starego, drewnianego pudełka zrobiłam pojemnik szufladkę na zioła i inne kuchenne przedmioty.
Pomalowałam w kolorze kuchennych szafek i doczepiłam ceramiczną gałkę.











Mąż wyciął deskę w kształcie głowy zająca.


A ja z córką "dorobiłyśmy" mu oczy, nos i wąsy:)



W salonie czysto jednak ściany jeszcze puste. 
Jedynie stara półka ozdobiona rustykalnymi, prostymi przedmiotami wykonanymi przeze mnie.








A na koniec przesłodkie, pastelowe aniołki od Ili:)


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze!

Życzę Wam, 
aby te święta wielkanocne
wniosły do Waszych serc
wiosenną radość i świeżość,
pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.

Pozdrawiam świątecznie

Magda



18 komentarzy:

  1. Madziu u Ciebie jak zwykle swojsko i bardzo przytulnie. I chociaż żółty to nie mój kolor,to w Twojej pełnej drewnianych dodatków kuchni prezentuje się naprawdę obłędnie.Ps.wpadła mi w oko kura z pierwszego zdjęcia, mega jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ado cieszę się, że Ci się podoba. Ja w sumie też za żółtym nie przepadam za bardzo, w ubraniu to wcale...:) Ale jakoś mi w ręce wpadły "żółcie" i wyszło jak wyszło:) Jeśli chodzi o kurę to "wygrzebałam" ją na starociach kilka lat temu.
      Pozdrawiam świątecznie!

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie klimaty, jak pokazujesz:) Kocham sielskie i rustykalne ozdoby:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dobrze wiedzieć:) Ja również w tych klimatach czuję się najlepiej. Pozdrawiam życząc wszystkiego dobrego na Święta!

      Usuń
  3. Nacieszyłam oczy. Wszystko wygląda tak ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego Alleluja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych i wiosennych Świąt Wielkanocnych
    oraz wszelkiej radości i pomyślności .

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, cudeńka i zakochałam się w owieczce siedzącej na wianuszku.
    Pozdrawiam wielkanocnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu dzieje się widzę u Ciebie nieustannie:)))
    Cudne zdjęcia, takie niesamowicie wiosenne, zielone, radosne!
    I te dekoracje wszystkie śliczne, niesamowite!
    Wszystkiego dobrego na te Święta Wielkanocne!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej "od święta" można oczy nacieszyć, lepsze to niż nic :) A dekoracje są fantastyczne, uwielbiam taki klimat :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie lekko wiosennie i świątecznie u Ciebie 😘 ciekawa jestem tych wszystkich remontowych prac i ich efektów 😉pozdrawiam świątecznie i serdecznie 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie lekko wiosennie i świątecznie u Ciebie 😘 ciekawa jestem tych wszystkich remontowych prac i ich efektów 😉pozdrawiam świątecznie i serdecznie 😄

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie i tak bardzo wiosennie
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne :D Szkoda, ze już po Wielkanocy. Ta deska z uszami jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju! Jak u Ciebie jest pięknie. Każdy post jest super relaksujący od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog, pełen inspiracji i wielu ciekawych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję:)