sobota, 10 września 2016

U schyłku lata.../ At the end of summer

Witam Was wrześniowo po długiej przerwie!
Posty typowo wnętrzarskie mnożą się i czekają na publikację:) Może okres jesienno - zimowy będzie bardziej łaskawy i pozwoli mi bywać tutaj częściej. 
Dzisiaj ku pożegnaniu lata, spontaniczne chwile uchwycone w naszych wiejskich stronach, gdzie naturę mamy na wyciągnięcie ręki,.. tam gdzie błogo płynie czas!

Na początek owocne grzybobranie. Obecnie czekam na deszcz, bo susza w lesie straszna = grzybów brak:(
Podrzybki uzbierane około 3 tygodnie temu.
W duecie z nawłocią pospolitą, która rośnie niemal wszędzie.
Część do suszenia, małe do marynowania.
Nawet etykiety chciało mi się zrobić....może wena twórcza powraca:)






Oprócz grzybów znalazłam urokliwe ptasie gniazdo







Mały Bubuś z mamą u naszego kolegi.






Naturalne, wiklinowe dodatki w postaci bucików oraz okrągłej  torby upolowanej w sklepie typu Second Hand.











..." Na straganie w dzień targowy..."
Drewniana przyczepka w dyszlem kupiona na targu staroci.
Dzieci zaadoptowały ją na kram warzywny:)


Drabina i warzywa z tego samego targu co przyczepa:)





Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze!
Także tym facebookowym "fanom", dochodzą codziennie nowi, tylko mnie tam coraz mniej, ale postaram się to zmienić:)
Do następnego!
Pozdrawiam z Puszczy
xoxo
Magda



26 komentarzy:

  1. Cudne pstryki Madziu :) I etykiety świetne. Magicznie u Ciebie. U mnie w tym roku był tylko jeden wiecheć nawłoci, ale mam nadzieję, że się rozrośnie ;) Buziaki ślę i pojawiaj się kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję bardzo:) Ta nawłoć jest bardzo fajna i ładnie się "zasusza":) Pojawiać się będę, tylko nie wiem z jaką częstotliwością:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. No i znowu muszę Ci kochana wypomnieć że bywasz tu tak żadko i nas zaniedbujesz ale jak już się pojawisz to cudownie się czyta i ogląda.Grzybki wyglądają smakowicie.Ja też trochę ususzyłam do bigosu na wigilje:) ale nigdy nie marynowałam.Muszę to koniecznie zmienić i spróbować.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę:)...jednak bardzo chciałabym to zmienić. Popracuję nad tym:) Grzybki marynowane uwielbiam, ważne są proporcje jeśli chodzi o zalewę octową.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  3. cu-dnie!!!!!!!! jak zwykle :))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje klimaty! Cuuudownie! Te buciki powaliły mnie na kolana a drabina...też chcę taką!!! Pozdrawiam. Kamila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest Nas więcej fanek rustic klimatów:) W bucikach chodzę po domu, świetne są! A drabina...stara z klimatem kupiona za grosze.
      Dziękuję za wizytę i ciepłe słowa!

      Usuń
  5. Fantastyczna przyczepka, idealnie wygląda z warzywami :) I te bukiety suszone... ah, uwielbiam te klimaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyczepkę zakupił mąż:), przydaje się w ogrodzie, a nawet na rynek z nią jeździmy:) Bukiety suszone uwielbiam.....mam ich masę, chodzę po polach, zbieram i suszę. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za wizytę!

      Usuń
  6. Pięknie u Ciebie :) Ja też oczekuję na deszcz i grzyby .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo!:) Tak grzyby bez deszczu nie urosną:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Skarby leśne piękne...Ale zakupy jeszcze lepsze...bardzo spodobały mi się drewniane cuda:) gratuluję łupów :)
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam stare, drewniane przedmioty. Zbieram je od lat...idealnie pasuję do sielskich wnętrz:)
      Pozdrawiam i dziękuję za pozostawiony komentarz!

      Usuń
  8. Cieszę się, że wróciła Pani ze zdjęciami. Są piękne i inspirujące. Sama uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful Blg !!!!!!!!!!!!!!!!!! Věrka

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie Madziu jesteś ślicznie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo klimatyczne zdjęcia... kocham takie...
    urzekły mnie Twoje tapty na nogach.... ach !
    nawet nie wiem czy mam Ciebie na FB czy nie... zaraz zerknę
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Joanno:) Tapty...hehe nie znałam tego słowa:)
      Jak nie masz miło mi będzie jak mnie dodasz:) Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!

      Usuń
  12. zachwyca mnie klimat Twoich zdjęć....pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladnien jest u ciebie. Dzienkujem za twoju wizitu. Szliczne dni. Ajka

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zdecydowanie moje klimaty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję:)