wtorek, 9 grudnia 2008

Adwentowa żardiniera...

Adwentowe oczekiwanie...
Jednym z najbardziej wymownych zwyczajów adwentowych jest wieniec adwentowy wykonany najczęściej z gałązek świerku, jodły czy sosny...
W tym roku mój "wieniec" adwentowy jest nieco inny:)
Nowo zakupioną drewnianą żardinierę (inaczej kwietnik:), ozdobiłam gałązkami drzewek iglastych oraz irgi. W środu ustawiłam cztery adwentowe świece. Z przodu na kraciastej wstążce zawiesiłam serduszkowe pierniczki:) Trochę inaczej niż zawsze:) ...
Postawiona na kuchennym regale cieszy moje oko i wprowadza adwentowy nastrój...






23 komentarze:

  1. Inaczej niż zawsze,a przez to jak oryginalnie!Bardzo mi się podoba!
    Ja postawiłam na tradycję.I tak powstał wianek :)
    Pozdrawiam Adwentowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. żardiniera z całą otoczką piękna,tak w sam raz,zanadto nie "przestrojona":),bardzo podoba mi się także ten rożek z gałązkami na ostatnim zdjęciu.
    Fajnie,jak się ma większa przestrzeń,bo tych ozdób świątecznych może być więcej,a ja muszę się pilnować,żeby nie przesadzić z ich ilością;)na tej powierzchni,którą mam;)
    miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetne zdjęcia! Od dłuższej czasu czaję się na tą żardinierę i zachęcona Twoimi fotkami chyba się skuszę :)) Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie.Gdzie można kupić taką cudowną żardinierę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Was i dziękuję za odwiedziny oraz za przemiłe wpisy...
    Sylwia:) Kupiłam ją w sklepiku net u Pasjonatki:) w Oranżerii.
    www.oranzeria.com/
    Pozdrawiam wieczornie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzieki.
    Podziwiam Cię za piekne zdjęcia oraz aranzacje.

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyróżnienie. :)
    Zajrzyj do mnie na chwilkę, proszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, jak zawsze :) Klimatycznie i nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny kwietnik adwentowy. Bardzo lubię, kiedy przedmioty przybierają nieoczekiwane przeznaczenie. To samo tyczy się rożka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żardiniera piękna, natomiast ostatnie zdjęcie uświadomiło mi, że mało się na polskich blogach widzi motyw rożku, tak lubianego przez Skandynawki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i kompozycje, zawsze u Ciebie można się zachwycić i chłonąć cudną, świąteczną atmosferę.

    Zapraszam do mnie, czeka na Ciebie niespodzianka :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie! Żywe roślinki, nowe elementy...Obłędne!
    I brawo za rożek z konikiem :))
    Nawet słońce zachwyciło się...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu świetnie wykombinowałaś z żordinierą i rożkiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł ,inny i oryginalny .
    Jak zwykle piękne zdjęcia !
    Coraz świąteczniej u Ciebie , milutko i przytulnie .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak- na koniec powiało Skandynawią , ale Twoja jest cieplejsza - Słoneczna (:
    Śliczne dekoracje . Pozdr. serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Przcudnie jak zawsze:-)Jak ja lubie tu zagladac.Mam nadzieje,ze i ty zajrzysz domnie szybciutko bo codla ciebie mam:-)Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu już świątecznie i sielsko. Na moim blogu czeka na Ciebie niespodzianka!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne dekoracje :)

    zapraszam do mnie - niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Madzia, czeka u mnie niespodzianka dla Ciebie.

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko piekne !!!! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. a kto powiedział, że wieniec musi być okrągły ;))
    a tak na poważnie, Madziu, piękne dekoracje :)) zazdroszczę Twoim bliskim, że mogą "obcować" z tak fantastyczną osóbką :)) być w otoczeniu tak pięknych przedmiotów :))moim faworytem jest skromna fotka zdaje sie, że 4 od góry :)) rozczuliła mnie ta prostota :)))
    pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. What a lovely photo's of these great decorations.

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam na mojego bloga :))))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję:)