poniedziałek, 30 września 2013

Candy / Jesienne Candy...


Witajcie kochani!
Bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednim postem!
Wrzesień się skończył...czas tak szybko leci. Wpadam dzisiaj na chwilkę z obiecanym Candy:)

 Jesienne Candy w Rustic Home...






Zasady zabawy:

Proszę Was o:
1. Pozostawienie komentarza pod tym postem:)
2. Skopiowanie powyższego (ostatniego) zdjęcia i umieszczenie go na swoim blogu, z krótką wzmianką o Candy:)
3. no....i zapraszam do grona moich obserwatorów:)

Do wygrania:
"Sówkowy" wianek, lawendowy ręczniczek, wieszaczek Sweet Home oraz drewniana skrzyneczka - może służyć do przechowywania czasopism, przetworów lub jako osłonka na kwiaty ...( u mnie w aranżacji "wrzosowatej"). Zestaw w kolorystyce iście jesiennej:)
Zabawa trwa do 20 października.
Ogłoszenie wyników 21 października:)

Serdecznie zapraszam!

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:)
xoxo
Magda

88 komentarzy:

  1. Madziu... tak śliczne cukierasy i w moim stylu, że... oczywiście zapisuję się !!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cud - miód jesienne Candy :) stoję po nie w kolejce, a w małym rewanżu Ciebie zapraszam do siebie po wieszaczek i serwetnik :) Pozdrowienia ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dzisiaj tak sobie rozmyślałam o takiej skrzyneczce :-) Nie ma co, zapisuję się na Twoje candy!
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, moje klimaty! Jasne, że się zapisuję! U mnie też rozdawajka, tyle że rocznicowa - zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne oczywiście zapisuje się :D info umieszczam na fb, gdyz nie posiadam bloga .

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja też mogę ustawić się w kolejce, chociaż nie mam bloga ani nic ? Mama nadzieję , że tak. Pozdrawiam katarzynagdynia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna sowa !!!!!!! po prostu muszę ją mieć :) Może pierwszy raz w życiu uda mi sie candy wygrać :)

    Serduszko też cudne :)

    Pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne jesienne nastroje. Spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne rzeczy. Sowa jest przegenialna!!!! A ja uwielbiam sowy.
    Ustawiam się w kolejce po te śliczności.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne :-) Chętnie staję w kolejce . W gronie obserwatorów , to już dawno jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu, ustawiam się w kolejce po te skarby . . . z nadzieją, że dzięki nim wniosę do domu namiastkę tego urokliwego klimatu jaki stworzyłaś w swoim domu :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne jesienne dekoracje! Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście :-).
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności a więc i ja z nutką nieśmiałości staję w kolejce.
    martaelb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się po piękne dary ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również ustawiam się w kolejce po te cudeńka
    kwolny@crux.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam.
    Jeśli mogę tak nieśmiało ustawić się w kolejeczce...:)
    Ani bloga... ani nic... no i w sumie pierwszy raz...
    A sówka do mnie mówi i pohukując zwołuje moje koty na noc do domu:) Może jej się uda?
    Pozdrawiam cieplutko.
    Kasia
    katarzynakc@rocketmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zgłaszam się do zabawy i zapraszam do siebie na moje blogowe urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Biała sowa jest cudna, chętnie bym ja przygarnęła, dlatego zapisuje się na Twoje Candy i nadal obserwuje co się u Ciebie dzieje, pozdrawiam Beata:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne jesienne dodatki, staję po nie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieśmiało, aczkolwiek zdecydowanie stanę w szranki osób chcących się dobrze bawić.
    Pozdrawiam Ela
    elzbietaswiatkowiak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja też chętnie przyłączę się do zabawy:) Swojego bloga nie posiadam ale bacznie obserwuję:) pozdrawiam
    slupskakasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Madziulka i ja staję. jakos wywaliło mnie kilka dni wczesniej.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. jA TEŻ SIĘ ZAPISUJĘ, BANEREK WSTAWIŁAM, POZDRAWIAMzapisałam się też do obserwatorów i szykuję miejsce u mnie dla Twojego bloga. Zapraszam do siebie,Jola

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja, ustawiam się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniały blog! cieszę się że dzięki takim konkursom można dowiedzieć się o tak inspirujących stronach!
    chętnie wezmę udział w zabawie i zostanę tu na długoooooooooooooo!

    OdpowiedzUsuń
  26. witam wszystkie candowniczki .Ja również chetnie ustawię się w kolejce po jesienną sowę znajdzie u mnie dom na zime pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny na moją stronę solnyswiat.pl pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  27. Kobitki dziękuję za komentarze!
    Zapraszam tych co się jeszcze zastanawiają:)
    Miłej zabawy!
    Pozdrawiam i do 21- go:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale wspaniałości :)
    ustawiam się w kolejce,baner u siebie umieszczam i na mojego bloga zapraszam :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka cudowna sowa.....wiem, że zabrzmi to makabrycznie ale ciekawa jetem jak jest zrobiona i czy można byłoby zrobić taką samą...Ale ja już tak, w końcu prowadzę bloga o tematyce DIY. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne prezenty! Spróbuję szczęścia w losowaniu :0
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam blogu(korzystam z blogu syna) ,ale zaglądam do ciebie codziennie. Świetne nagrody.Miejsce na wieszaczek już czeka ,wrzos do skrzyneczki już czeka a ja ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się, a nóż się uda takie wspaniałe cukierasy wygrać :) pozdrawiam nowa obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przeurocze jesienne candy z przyjemnoscia wezme udział w zabawie;) a przy okazji zapraszam na moje, jeszcze w klimacie lata:)pozdrawiam bardzo cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  34. waw ale cudowności:) trafiłam tu z bloga mojej przyjaciółki i widzę że było warto nie tylko jeśli chodzi o Candy;) ale całą zawartość bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocza ta sowka;) Ja rowniez z mila checia ustawie sie w kolejce;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. z ogromną przyjemnością zapiszę się na takie piękne rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się i ja :)))
    Pozdrawiam i zapraszam na moje jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zobaczyłam tą sowę, to prawie się przez monitor przebiłam ;-) Oczywiście się zapisuję i mocno trzymam kciuki, a banerek wisi na blog.sowiarnia.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękności! Czy i ja mogę się ustawić w kolejce? anulkakor3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne candy,bardzo chetnie sie zapisuje:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Sówkowy wianek prześliczny.Chętnie wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Z chęcią się zgłaszam! ♥ Pozdrawiam i miłego dnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też się zapisuje do zabawy po sówkę :)
    i do obserwatorów dołączam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale się cieszę że trafiłam na Twojego bloga, cudnie tu u Ciebie, a tutaj jeszcze cukierasy :) Już wiem, czego brakuje mi nad lustrem, takiej sowy.
    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie śliczności rozdajesz? Rajuśku! ;) Ustawiam się w kolejce, banerek w zakładce i obserwuję również! Jakby inaczej ;)
    Ładnie tu u Ciebie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. wianek z sówką przesliczny, chętnie ustawię się w kolejce :)
    pozdrawiam
    Weronka
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Urocze te Twoje jesienne dekoracje:)
    Ustawiam się w kolejce,może te śliczności zawędrują do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Sowa mnie skusiła, dlatego chętnie wezmę udział w zabawie i zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne dekoracje:-) Ustawiam się w kolejce:-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna sówka! A wieszaczek serduszkowy po prostu rewelacyjny. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczności takie u Ciebie do wygrania, że nie sposób nie stanąć w kolejce :))) Więc staję, pozdrowionka ślę i rozgoszczę się na dłużej... :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękności chcesz podarować więc i ja przyłączę się do zabawy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Wymyśliłaś candy jak marzenie, koniecznie dołączam Madziu.

    Serdeczności posyłam i ciepło zapraszam w moje skromne progi:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne prezenty, ale sowa najbardziej mnie kusi.
    Z przyjemnością i wielką nadzieją o niej pomarzę.
    Informacja w poście http://terenias.blogspot.com/2013/10/jesienne-candy-w-rustic-home.html, baner również na blogu.
    Obserwuję jako Terenia.
    Pozdrawiam ciepło i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie dołączam do zabawy. Z przyjemnością przejrzałam zdjęcia na tym blogu. Piękne aranżacje i styl, który bardzo lubię.
    Gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  56. cukierkowa magia i sówkowa moc niech ozdobią parapet mego smyka w bezgwiezdną noc! niech zamruczą za uszkiem i podrapią w poduszkę, by szybciej przeszedł sen...

    bloga nie mam, ale udostępniam na fc= aniasejny@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Również się zapisuję.... miłe prezenty i cudne aranżacje! pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudne, cudne, cudne. Chcę i ja...Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się z przyjemnością. Nie można przejść obojętnie widząc takie cuda!
    Obserwuję jako madziakudla, banerek dodałam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/.
    Polubiłam na FB jako Magdalena Marcisz

    OdpowiedzUsuń
  60. Madziu, wspaniałe candy! Dopisuję się do listy oczekujących.

    :) Uwielbiam te piękne aranżacje pełne jesieni! Stanowisz dla mnie wielką inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  61. Hmmm, napisałam komentarz i go nie ma... No to napiszę jeszcze raz: zgłaszam się do tego wspaniałego candy!!!!!!! Madzia, jak ty mnie zachwycasz tą jesienią!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzięki Candy tu trafiłam i moim oczom ukazały się piękne fotografie i cała masa inspiracji :) Zostaję z przyjemnością i zapisuję się po cukierasy :)))

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak tu się nie skusić na takie cudeńka? :) Obserwatorem jestem, rzec można, od lat, także z przyjemnością się zapiszę również na candy, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też się zapiszę jeśli można , chociaż bloga nie mam.
    Śliczne rzeczy, na taki wianek właśnie ostatnio poluję :)

    Ania
    Slonko352@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Ustawiam się w kolejce po cukierasy. Cudne są:) Pozdrawiam ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Widzę, że liczba uczestników rośnie:) Fajnie! ...i dziękuję:) Zapraszam do zabawy tych, którzy się jeszcze zastanawiają:)
    Pozdrawiam wieczorową porą:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Same wspaniałości! Och, jak marzy mi się ta sówka. Spróbuje szczęścia. Zapraszam do siebie na candy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  68. To i ja zapisuję się w kolejce :) Piękne rzeczy! Takie w moim stylu....ehh może uda mi się wygrać pierwsze w życiu candy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne prezenty, więc chętnie na nie zapoluję ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. wspaniałe rzeczy! dołaczam z przyjemnościa!

    OdpowiedzUsuń
  71. Wyciągam swoje rączki po te piękne prezenty :) Taka drewniana skrzyneczka od dawna mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Przepiękna sówka, serduchu - i ja się ustawiam po prezenty

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne rzeczy, więc też z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne Candy i piękny blog! Przyłączam się w wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Pozostaje na dłużej i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudowności :) cieszę się, że znalazłam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapomniałam dodać, że wszystkie warunki spełniłam i zgłaszam się do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Staje w ogonku, po te wspaniałości . Banerek umieszczony u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ależ cudowności.... oczywiście staję po nie w kolejce... :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję jako: Magda Wrona
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Od dawna podpatruję i podziwiam. Mam nadzieję ,że coś uda mi się upolować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Oh zdążyłam jakie szczęście :))) Oczywiście zgłaszam się :) Banerek na ttp://www.miekkaprzestrzen.pl/

    OdpowiedzUsuń
  82. Och, cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję:)